Toti clientii beneficiaza de deschiderea coletului la livrare.

Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

In momentul primirii comenzii, trebuie sa solicitati curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului. Serviciul ofera posibilitatea de a verifica daca produsul este intact, daca nu a fost avariat in timpul livrarii, nu si posibilitatea de a verifica tehnic/testa produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constatati ca acesta prezinta urme de lovire, zgarieturi, semne sau alte probleme de ordin estetic, va recomandam ferm sa refuzati primirea coletului. Pentru a putea refuza primirea coletului este necesar sa completati un proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Atentie: procesul verbal nu mai poate fi intocmit dupa plecarea curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

Atentie: Demax depune eforturi considerabile pentru a oferi clientilor sai cele mai bune servicii, de aceea, toti clientii Demax beneficiaza de deschiderea coletului la livrare. Va rugam insistent sa verificati integritatea coletului de fata cu curierul. Dupa ce acceptati receptionarea comenzii, orice plangere legata de probleme estetice ale produsului nu vor fi luate in considerare.


 
Scroll